Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Frida - 7 februari 2010 10:07

Äntligen!!   -en är här!! Nu måste man nästan leta fram solbrillorna, annars får man väl migrän av allt detta underbara ljus   

Idag ska vi åka en sväng till åkullsjön där det är skotervisning. Har försökt övertala Markus om att vi borde nog köpra en skoter, själv är man ju uppvuxen med skoter alla helger när de fanns snö, men han är tveksam. SÅ jag tänkte att jag kan ju ställa ett ultimatum   Sa bara "antingen köper jag en skoter eller en häst" Hehe tänkte jag.. Efter en stunds tystnad sa han "Köp en häst"   De va oväntat... fick berätta hela historien när vi kom fram till Lidströms, så jag har Maria som vittne   Det har dock kommit fram nu att han tror sig inte riktigt undkomma något av mina förslag... Jag får ta en sak i taget! Tyvärr så kan vi nog inte åka upp till fjällen i år, har liiiiite ont över de... Familjen far v.9, men vi får väl se.   


I lagårn har vi en Boltonkviga i kalvningsboxen, dr med shaquille. 2 Talentkalvningar i slutet av månaden oxå på Nola*Lancelot(samma släktgren som viken Nola) och Nola*Titanic. Sen kommer Designe så småningom. Oxå dr. men Talent   

Ha de fint     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards