Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Frida - 29 juli 2010 19:18

Jag har köpt mig själv en städhjälp.   Vi kallar henne Agda, efter pigan i Barnen i Bullerbyn, en bra förebild tycker jag!

Jag kan inte påstå att jag gillar att städa, men man vill ju gärna ändå ha det fint och rent omkring sig, alltså måste man dammsuga minst 1 gång i veckan nu när vi är ett antal individer som drar in smuts och grus.   Så jag köpte alltså en iRobot!! Modell Roomba 563 Pet series. Markus fick naturligtvis inte veta att jag köpt den, han har varit skeptisk, så att säga...   Nu i början sparar man ingen tid, som så många tidigare ägare kommenterat på olika sidor, för att man står helt fascinerad och tittar på.   Markus var och kröp på golvet och konstaterade lite överraskat att de var ju rent!!   Agda fick dock inte jobba på när vi gick ut, vill ha lite koll nu i början. Men nu är uppsamlaren och alla borstar rengjorda å visst fanns de damm och sand o.s.v...    Ska lämna en redogörelse igen om några månader när den jobbat mer än bara i köket och hallen.    So long...

  

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards